lave radio
|
Adult Groove
|
.
permalink
Sun, May 25, 2008 @ 5:25 PM
somebody frisk på at lave radio? jeg har en homie der punker mig for at få mig til at lave lokalradio. det drejer sig om lyngby studenterradio og xfm i kbh.
jeg har i første omgang sagt ja til at lave 5 shows (5x1 time). lyst til at få dit musik i luften? ideer til en rød tråd, indslag, emner etc velkomne. hørespil ku være 10-4… har du lyst til at lege med radio? kræver lidt tid og deadlineri, men det er til at overskue. vi bestemmer jo selv:) overvej! kom kæk!! x |
j1s
|
.
permalink
Mon, May 26, 2008 @ 8:19 PM
Det er jo lige at planlægge den slags. Men jeg er helt klart klar parat start.
Om ikke andet, er en ‘best of emix’ time oplagt - med autentistiske speaks… EsMIL og En’øhje er vel også klar. Cool ide at fodre herinde. Så er det jo bare at håbe nogen ser det… der er ikke så mange der kommer forbi forummet (af gode grunde) - måske det ændre sig med det her… og så kollab funktionen, der er kommet. |
|
Adult Groove
|
.
permalink
Tue, Jun 3, 2008 @ 7:54 PM
hørespil, i 5 afsnit, er, med god vilje, sat igang hos emil
kommakongen |
|
enoe
|
.
permalink
Mon, Jun 23, 2008 @ 1:27 PM
Per Thygesen har indvilliget i at fortælle historier fra det (u)virkelige liv og lade det optage…
Det kan der da godt gå nogle minutter med… |
|
Adult Groove
|
.
permalink
Fri, Jun 27, 2008 @ 12:34 PM
Fedt.
Det er skide godt. Mere i den dur(eller mol lol). Har nu ferie og glæder mig til at gi radion en skalle. Vi ses i midten af Jylle om godt og vel et par uger. Så banker vi lige et par timer sammen!! |
|
enoe
|
.
permalink
Mon, Jul 7, 2008 @ 9:19 PM
Jeg har skrevet til Erik Sandmand aka Spandmand og foreslået at han bliver rodet ind i noget radio. Her hvad han skrev:
Re: Radio og det løse Tju-hej Anders Enøe Det var sjovt at høre jeres remix, og det med rettigheder tager vi let på, men er der en dag lidt penge er det godt ;-) Gode idéer og veludført arbejde især lyden er bedre end på youtube. Tak for det Du er velkommen til at lave mere sammen med mig. Vi har lige oprettet en ny hjemmeside der er kommet online med domænet i dag, der vil løbende lagt videoer, collager og politiske bomber på. Adressen er: www.Spandmand.dk - Gang i den Hvis du en dag vil aflægge mig et besøg, er du hjertelig velkommen! Vi siger hvad vi mener og udtrykker hvad vi føler Ang. det med radioen hører jeg gerne mere. Tak, farvel og goddag Erik Sandmand |
|   |