skip
Home » Forums » Virker Ikke!!! » ibeat.org as me

ibeat.org as me

emil
.
permalink   Thu, Feb 21, 2008 @ 1:26 PM
Newsflash; kenned fatter non!

Jeg synes ikke jeg kan komme til at downloade fra iBeat. Det er fucked. Jeg har prøvet at slå firewall, peerguardian og little snitch fra, men uden held.

Det er kun meget få filer derindefra jeg får lov til at hente, ellers siger den bare at jeg skal tjekke mit net og min download folder.

F.eks. kan jeg godt hente KaossPack 1, men ikke 2,3 eller 4. Jeg kan heller ikke hente Yamaha Shot Pack, hvilket også er super røv.

Hilfe gegangen zuwerden hast!

Kenhead Semil Sydsjov
j1s
.
permalink   Fri, Feb 22, 2008 @ 11:31 PM
Ja. Det er noget rigtigt lort.

Det hænger sammen med, at vi har lavet noget flytteri. Og det skulle være super sweet.

Men der er blevet fucked med noget, der hedder DNS - og det tager tid for at det opdatere ordentligt. Jeg er ikke engang sikker på det er som det skal være endnu… lige i øjeblikket har jeg heller ikke adgang.

Men det er ikke din skyld. Nok nærmere min. Selvom jeg sagtens kunne sende rotten videre.

.
permalink   emil Tue, Feb 26, 2008 @ 11:01 AM
Quote: j1sMen det er ikke din skyld. Nok nærmere min. Selvom jeg sagtens kunne sende rotten videre.

Det regnede jeg heller ikke med - jeg har jo ikke meget at gøre med iBeat at gøre… … … . .
j1s
.
permalink   Sat, Feb 23, 2008 @ 11:24 AM
Det virker på min ende. Ikke helt det samme som virker generelt.

Kan jeg mon få KS. Sydsjov til at kommentere.

.
permalink   emil Tue, Feb 26, 2008 @ 11:04 AM
Quote: j1sKan jeg mon få KS. Sydsjov til at kommentere.

Samus problemus som førus. No soy virking.

.
permalink   j1s Wed, Feb 27, 2008 @ 12:32 PM
Quote: emilKan jeg mon få KS. Sydsjov til at kommentere.

Samus problemus som førus. No soy virking.

Måske du skal forfriske dine indstillinger.

IE: ctrl+f5
Fox: shift+ctrl+r
Mac Safari: Apple + Option + E eller hold shift nede og tryk reload i browser.

Jeg er ikke helt ferm til Mac, så det må være en sådan cirka.
emil
.
permalink   Wed, Mar 5, 2008 @ 9:52 PM
Okay…

Nu har jeg prøvet igen. Mærkeligere bliver det ikke; jeg kunne hente enoe_-_Rydeen_Tom_Pack.zip, enoe_-_Fsharp_Guitar_loop_100-03.mp3, enoe_-_Fsharp_Guitar_loop_100-02.mp3 og p1rj1s_-_gayloop_drums_lofi_86.wav, men ingen af de andre i har uploaded sidden jeres trommesession.

Måske kan det give et hit om hvad der er los?

Man må håbe jeg er den eneste der har det problem, for det vil være en smule skidt hvis alle der har osx også oplever ikke at kunne hente deres nye hit.

Raighn

.
permalink   enoe Thu, Mar 6, 2008 @ 5:01 PM
Det forstår jeg intet af…

De er alle i samme format, bitrate osv.,zip arkiverne pakket med winrar, mp3’erne eksporteret fra Cubase og de fleste uploadet lige efter hinanden…

Kender du ikke nogle andre McApple-typer der lige kunne gøre forsøget…?

.
permalink   enoe Thu, Mar 6, 2008 @ 5:03 PM
… Ellers må du have 2. G.’eren på visit til en god gammeldags gang troubleshooting med det hele…